8 Tips Untuk Elak Sembelit Semasa Berpantang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. 🙂 Mesti seronok kan, bila kehamilan dah masuk trimester ketiga. Lebih-lebih lagi, jika sekarang ni, dah masuk minggu ke-36. Biasanya kan, orang panggil menunggu hari, jika kehamilan dah masuk minggu ke-36. Sebab, ibu hamil akan bersalin bila-bila masa je.   Bagi yang masih mencari cara membuat air selusuh bagi membantu untuk memudahkan bersalin, boleh baca […]

Read more

Kenal Pasti Tahap Kesihatan Berdasarkan ‘Bahan Buangan’ Anda

  Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.:) Apa khabar hari ni? Jika di lihat dari luar, kelihatannya tubuh kita macam orang sihat. Buat semua benda tak ada masalah. Pening kepala pun tiada. Tapi, adakah anda yakin, yang anda benar-benar sihat luar dan dalam? Ada orang, walaupun ada masalah sembelit, tapi, tengok di luar tak nampak macam orang sakit. Kecuali mereka yang […]

Read more

[TESTIMONI] TAK SEMBELIT LAGI SEJAK KENAL SHAKLEE

  Assalamualaikum.. Saya Aida Azwani Bin Agus Azhar, berusia 33 thn , seorang isteri dan ibu kepada 3 org anak. Saya adalah seorang ibu bekerja. Saya suka gelarkan diri saya Aida. Semua wanita yang pernah melahirkan anak pasti ada kenangan kan, Ada yang kenangannya manis dan bahagia . Ada yang pahit. Ada yang ngeri macam saya Pengalaman saya melahirkan anak […]

Read more

[TESTIMONI] KURANGKAN KETAGIHAN MAKANAN MANIS DENGAN PENGAMBILAN PROTEIN

  Bermula Kenal Shaklee Untuk Set Sembelit   Assalamualaikum. Saya Huwaida Binti Abdul Azis. Saya mula mengenali vitamin Shaklee dengan pengambilan set sembelit Shaklee sewaktu masih belajar di peringkat sarjana. Alhamdulillah, sembelit saya beransur pulih dengan set sembelit Shaklee . Set sembelit Shaklee tidak seperti julap atau suplemen lain yang memberi kesan pedih ketika membuang.   Ambil Set Berpantang Shaklee […]

Read more

[TESTIMONI] MASALAH SUKAR BUANG AIR BESAR DAN SEMBELIT KINI TIADA LAGI

  Kesan Buruk Akibat Sembelit Masalah buang air besar dan sembelit boleh menyebabkan ia menganggu kerja harian dan aktiviti kita setiap hari. Kulit mudah kusam akibat toksin didalam badan tidak dapat dibuang dengan sempurna. Malah berat badan juga akan makin naik tanpa ada sebarang perubahan walaupun sedang berdiet. Sembelit dan masalah penghadaman boleh menyebabkan usus kita menjadi tidak sihat dan […]

Read more