8 Tips Untuk Elak Sembelit Semasa Berpantang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. 🙂 Mesti seronok kan, bila kehamilan dah masuk trimester ketiga. Lebih-lebih lagi, jika sekarang ni, dah masuk minggu ke-36. Biasanya kan, orang panggil menunggu hari, jika kehamilan dah masuk minggu ke-36. Sebab, ibu hamil akan bersalin bila-bila masa je.   Bagi yang masih mencari cara membuat air selusuh bagi membantu untuk memudahkan bersalin, boleh baca […]

Read more

[TESTIMONI] Ekzema Dan Asma Berkurangan Selepas Amalkan Set Berpantang Shaklee

Bukan mudah nak menjalani kehidupan harian apabila menghidapi masalah ekzema dan athma SERENTAK! Namun, itulah kenyataan yang terpaksa dihadap oleh Puan Fadzilah Ismail saban hari sedari kecil lagi. Makanan laut dan habuk memang musuh utama beliau sehingga gatal merenyam sampai berdarah. Kemuncak masalah ini ketika beliau hamil anak ke-3 sehingga berlarutan sampai lepas bersalin. Masa tu, Fadzillah dah mula amalkan set berpantang […]

Read more

[TESTIMONI] Sakit Tumit Kaki, Kejang Kaki dan Lenguh- Lenguh Badan Berkurang Selepas Amalkan Suplemen Shaklee

Apabila sakit kaki, kejang dan leguh-lenguh kaki… Pn Zainah Mukhtar pasti sahaja meminta suaminya tolong urutkan dan beliau selalu saja jadi moody… Mana tidaknya, kerjayanya dulu yang menerima dan membuat tempahan kuih yang banyak sehingga terpaksa berdiri dalam jangka yang lama membuatkan tumit kaki beliau sering bengkak-bengkak sakit, selalu kejang kaki dan lenguh-lenguh badan… Namun semua itu berakhir apabila beliau mengamalkan pengambilan […]

Read more

10 Petua Dan Tips Bantu Hilangkan Lenguh Dan Sakit Badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..   Apa khabar hari ni? Hari minggu macam ni, biasalah kan.. Akak-akak mesti sibuk kemas rumah, masak-masak yang sedap untuk famili, basuh baju, sidai baju dan banyak lagilah. Kerja jadi isteri dan ibu ni, kalau nak disenarai, memang terlalu banyak. Betul tak? Bila kerja dah terlalu banyak, mudah lah datang rasa letih, lenguh dan sakit-sakit […]

Read more

Keputihan Boleh Mengganggu Alat Kelamin Wanita Dan Cara Atasinya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. 🙂 Bercerita tentang wanita ni, memang seronok dan best sangat, sebab ia mempunyai 1001 cerita. Dari kesihatan dalaman, kecantikan dalaman dan kecantikan luaran. Sebagai seorang wanita yang normal dan sihat, ketiga-tiga ini adalah sangat penting.Pagi ini, fatim nak bercerita sedikit mengenai keputihan. Biasa dengarkan keputihan ni. Keputihan ini adalah normal untuk berlaku kepada seorang gadis […]

Read more

Vitamin Yang Sesuai Untuk Di Bawa Semasa Umrah Dan Haji

Assalamualaikum, Panggilan telefon sebentar tadi dari seorang customer berusia awal 50-an, yang bakal menunaikan umrah tidak lama lagi menyedarkan saya bahawa belum pernah lagi saya kongsikan mengenai supplemen Shaklee yang boleh di bawa sebagai bekalan ke Tanah Suci, Mekah.   Asalnya, di zaman mudanya, pakcik ini juga memang pernah mengamalkan supplemen Shaklee. Sebab itulah, salah satu dari bekalan yang ingin […]

Read more

[TESTIMONI] SAKIT GASTRIK YANG DIHIDAPI SELAMA 16 TAHUN SEMBUH SETELAH AMALKAN VITAMIN SHAKLEE.

  Penyakit Gastrik adalah antara penyakit yang paling popular di kalangan rakyat Malaysia. Ia menjadi salah satu alasan popular untuk para pekerja meminta MC / Cuti sakit daripada majikan. Ada yang memandang enteng penyakit ini. Namun bagi pengidap penyakit ini, hanya mereka yang tahu betapa sakitnya apabila diserang sakit perut akibat Gastrik ini. Untuk makluman semua, penyakit Gastrik merupakan keradangan yang […]

Read more
1 2 3 5