[TESTIMONI] TIADA ALAHAN DAN CERGAS BERTENAGA KETIKA HAMIL DENGAN SET HAMIL SHAKLEE

  Pengalaman mengamalkan set hamil Shaklee memberi satu pengalaman indah lebih-lebih lagi pada kehamilan ke tiga dan usia pun dah memasuki 30-an. Apa yang saya gembira sangat-sangat, saya tidak mempunyai sebarang alahan dan saya hamil juga tidak disedari oleh rakan sekerja kerana tiada sebarang tanda saya sedang hamil pun. Sentiasa cergas, tidak pernah ambil cuti sakit dan kerja berjalan seperti […]

Read more

10 Tanda Yang Menanda Anda Positif Hamil

Jika anda seorang yang peka dengan perubahan yang berlaku dengan tubuh anda, anda mungkin boleh mula menjangka anda hamil tidak lama selepas berlakunya persenyawaan.┬áTetapi kebanyakan wanita tidak mengalami sebarang simptom awal kehamilan sehingga telur yang telah disenyawakan melekat pada dinding uterus, beberapa hari selepas persenyawaan. Sesetengah yang lain pula tidak perasan sebarang tanda kehamilan selama beberapa minggu dan mula tertanya-tanya […]

Read more

Ketahui Kenapa Ibu Hamil Mesti Ambil Protein Semasa Hamil

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ­čÖé Kehamilan adalah satu detik yang sangat indah dan istimewa dalam hidup seorang wanita yang bergelar isteri. Ini kerana, sepanjang tempoh 40 minggu janin membesar di dalam rahim, memberi satu kenikmatan yang tidak terhingga. Lebih-lebih lagi, bila sudah memasuk minggu ke-20, minggu yang biasanya ibu-ibu hamil mulai merasa pergerakan lembut dari dalam rahim. Semakin bertambah […]

Read more

Vitamin Cadangan Bagi Memenuhi Keperluan Ibu Hamil

Assalamualaikum semua, Fatim pasti ramai ibu-ibu diluar sana yang telah memilih vitamin shaklee sebagai makanan tambahan, lebih-lebih lagi kalau yang sedang hamil. Ye lah kan, masa hamil, semua benda macam tak kena je. Nak makan, muntah. Nak minum pun muntah. Tak makan karang, kesian pulak baby. Bukan baby je kesian, ibu pun sama jugak. Tahu tak anda, jika anda sedang […]

Read more

6 CARA KAWAL STRESS SEMASA ANDA HAMIL

ELAKKAN STRESS   Stress merupakan masalah umum di kalangan warga moden yang boleh memberikan kesan kepada kehamilan anda. Ibu hamil biasanya mengalami pelbagai jenis stress kerana kehamilan bukan sahaja melibatkan perubahan kehidupan, malah ia akan mengubah corak hidup anda daripada seorang wanita biasa kepada seorang ibu. Keadaan mabuk hamil dan badan mudah menjadi lesu akibat kekurangan tidur pada waktu malam, […]

Read more

[TESTIMONI] SET HAMIL BANTU NAIKKAN HB DALAM MASA 11 HARI

    Assalamu’alaikum.. Nama saya Aina dan sekarang tengah mengandung anak kedua. Bila mengandung je mesti orang akan kaitkan dengan masalah hb rendah kan? Masa aina mengandungkan anak pertama dulu, aina juga tidak terlepas dengan masalah hb rendah.   Ambil Iron Tablet Tapi HB Langsung Tak Naik Obimin tak pernah miss. Iron tablet yang KK bagi pun ambil juga. Tapi […]

Read more
1 4 5 6